Facebook | Prislistor | Anlita mig | Om mig | Kamerautrustning

Elina Johansson-Wallin

Tjenixen!

Nu tänkte jag skriva lite mer utförligt om vem jag, Elina, är som person osv.

Jag är en brud på snart 19 höstar som är född 27 november 1994 i den tråkiga staden Nyköping.
Min familj består av mamma Susanne, syster Emilie och plastpappa Håkan. Min riktigta pappa
som även alltid varit min idol och hjälte har tyvärr lämnat denna värld till den bättre.
Men tillbaka till mig nu.
Musik är något som jag aldrig kunnat leva utan, har alltid musik i öronen!
Musiken gör mig kreativ som fotograf vilket är mitt framtida förhoppningsvis yrke.
Förutom musik så älskar jag bilar och motorer utav alla dess slag, med ögonen och öronen
dras helst till den ädlre generationens bilar med fina mullrande V8. 40-60 talsstilen har jag
med en egen twist av nyheter inom mode.

Jag älskar allt som har med skönhet att göra, så som make up, naglar, hår, hudvård/hårvård, you name it!
 
Jag är iallafall en sprallig, omtänksam, rolig, knasig tjej med egen stil.
Som brinner för att fota och har stora framtidsdrömmar om att ha en egen
pinup studio eller fota för en biltidning.

På fritiden förutom lyssnar på musik och fotar så rider jag på min medryttarhäst Zsazsa,
umgås med min pojkvän Robin, träffar vänner, åker bil, syr och scrapbookar jag. 

Bloggar har varit högt i mitt intresse sen 4år tillbaka och jag gör nu egna designer och säljer.

Att beskriva mig med ett ord är nog KREATIV.

För mer info?
[email protected] / [email protected]
www.volvolinafoto.blogg.se
www.pinupdoll.devote.se
www.elinajwallin.blogg.se
Elina Pläp Johansson-Wallin @ facebook
rockabillybunny @ instagram

Kommentarer
marie hultgren säger:

jättekul ide.hoppas på vinst. Jättefina bilder du tagit.
MVH Marie Hultgren

2013-07-31 | 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback